In lumea afacerilor online, generarea de conversii este o componenta esentiala a succesului. Conversiile se refera la actiunea pe care o doriti de la utilizatorii site-ului dumneavoastra, cum ar fi achizitionarea unui produs sau serviciu, abonarea la newsletter sau completarea unui formular de contact. Pentru a va ajuta sa atingeti acest obiectiv, am pregatit 10 sfaturi pentru a genera conversii.
Primul pas pentru a va creste numarul de conversii este sa intelegeti exact ce sunt acestea si diferitele tipuri de conversii care exista. Mai multe sfaturi si informatii legate de vanzari, conversii si atragerea de trafic gasesti la acest link: https://fluier.ro.
Conversiile nu se traduc neaparat in vanzari, o modalitate foarte simpla de a incepe sa le definesti ar fi sa spui ca, in general, a avea o conversie este atunci cand faci ca un utilizator sau client de-al tau sa faca ceea ce ai vrut sa faca. Fie ca este vorba de completarea unui formular, descarcarea unui fisier, partajarea de ceva pe retelele sociale sau pagini web, abonarea la buletinul informativ, a face comentarii relevante etc.
Acum, daca vrem sa aprofundam tipurile de conversii, exista trei tipuri principale de conversii:
- Prin pagini web (e-commerce)
Acest tip de conversii se inregistreaza prin instalarea unui cod care permite urmarirea numarului de abonamente la care a ajuns pagina, poate fi numarul de achizitii efectuate lunar, saptamanal sau in orice perioada de timp data.
In momentul in care utilizatorul ajunge la pagina de destinatie sau „pagina de destinatie” si completeaza un formular, putem spune ca exista deja o conversie. In acest moment incepe sa se efectueze evaluarea comportamentului, a datei si orei, precum si a cuvintelor cheie asociate campaniei. Acest proces se face de obicei cu Google Adwords, asa ca pentru a incepe, primul pas este sa va creati contul in cadrul acestei platforme.
- Prin descarcarea aplicatiei
Acest tip de conversie este ideal pentru afacerile online care se bazeaza pe aplicatii mobile. Ne permite sa urmarim numarul de descarcari efectuate si dezvaluie succesul sau esecul reclamelor noastre si ne ajuta sa decidem daca campania pe care o implementam este corecta. In acelasi mod, ne va permite sa analizam si sa monitorizam interactiunile utilizatorilor cu aplicatia.
- Prin apeluri telefonice
Pentru a executa acest tip de conversie este necesar sa cream o extensie pentru apeluri telefonice in Google Adwords, astfel incat persoanele care vad anuntul nostru sa aiba posibilitatea de a ne contacta instantaneu. Si ca Adwords poate tine o evidenta a numerelor de telefon, daca se executa de pe un telefon mobil si in acest fel putem realiza o monitorizare adecvata.
Dupa ce am inteles acest lucru, putem incepe sa aplicam strategii care incurajeaza conversiile, aici veti gasi unele care s-au dovedit a avea succes in diverse tipuri de industrii.
1. Conduceti utilizatorii catre o anumita pagina de destinatie
Cand un utilizator acceseaza pagina ta de destinatie, scopul principal este ca el sa faca un lucru, si anume sa completeze un formular. Pentru a realiza acest lucru trebuie sa-i ducem direct la o pagina de destinatie care este conceputa doar in acest scop, eliminand distragerile si linkurile catre alte tipuri de indemnuri, nu trebuie sa ne pierdem concentrarea asupra obiectivului nostru principal si trebuie sa incurajam ca acesta sa fie indeplinit de la inceputul.
2. Simplificati-va formularele
Nu este indicat sa cereti mai multe informatii decat este necesar, sa va concentrati doar sa cereti informatiile care va vor fi extrem de utile si sa nu pierdeti atentia si interesul utilizatorilor. In cazul in care aveti nevoie de informatii suplimentare, este important sa explicati motivul si sa utilizati un limbaj adecvat pentru a incuraja apelul la actiune.
3. Creati pagini prietenoase
Retineti ca un timp bun de incarcare pentru pagina dvs., o utilizare buna, utilizarea unui limbaj usor de inteles si oferirea de instructiuni clare sunt elemente cheie pentru a genera conversie. Trebuie sa ai o pagina atractiva si sa oferi informatii de calitate pentru ca utilizatorul sa nu-si piarda interesul de a continua achizitia cat mai rapid si usor.
4. Incurajeaza deciziile de impuls
Este foarte important sa creati titluri convingatoare si atractive, alaturi de un scurt rezumat al ceea ce oferiti, nu exagerati cu informatiile si textul, deoarece nu vrem sa saturam utilizatorii si vrem sa-i motivam atunci cand ii trimitem la aterizarea noastra. Asa ca nu uitati sa va pastrati anunturile si e-mailurile scurte, concise si motivationale.
5. Consultati „Mobile Friendly”
Aceasta se refera la adaptarea la mediul mobil. Este esential sa creati pagini de destinatie care sa arate bine si sa se adapteze oricarui tip de ecran, deoarece se stie ca in zilele noastre majoritatea oamenilor acceseaza orice pagina web prin intermediul dispozitivului nostru mobil, cu aceasta va puteti creste sansele de a genera conversii semnificativ.
6. Bazeaza-te pe marketingul afiliat
Prin aceasta ma refer la formarea de aliante cu alte pagini web, platind un comision pentru vanzarile generate de vizitele pe acele pagini. De asemenea, poti contacta lideri de opinie sau bloggeri legati de industria ta, pentru a-ti promova brandul si nu uita niciodata sa te bazezi pe retelele de socializare, deoarece acestea sunt instrumente de baza pentru a te face cunoscut si a genera si/sau distribui continut de calitate.
7. Are uz de e-mail „remarketing”
Nu uitati sa reamintiti utilizatorilor toate listele de articole pe care le mai au in asteptare de luat in considerare, acest lucru se poate face prin e-mail si poate incuraja recuperarea procesului de achizitie, iar clientul nu uita sa ia decizia de a finaliza cumparare.
8. Ofera stimulente clientilor tai
Ne place mereu sa primim detalii neasteptate. Ceva precum oferirea de transport gratuit, sau reduceri la abonament, reduceri la achizitii viitoare sau la cumpararea unei cantitati minime de produse, va fi intotdeauna bine primit de utilizatori si va fi un motiv pentru a le putea pastra.
9. Optimizati si masurati rezultatele
Masurarea rezultatelor este de baza pentru a avea control si a sti in ce directie merg campaniile noastre. Utilizand Google Analytics pentru monitorizarea proceselor, vom putea obtine informatiile necesare pentru a lua decizii cu privire la campanie. Vom avea cunostinte de la tipul de dispozitiv pe care il folosesc clientii nostri pana la numarul de clienti potentiali care au fost generati intr-o anumita perioada de timp.
10. Daca este constanta
Trebuie sa mentinem intotdeauna un design consistent si uniform. Si daca utilizatorii intra de pe canale diferite, mesajele ar trebui sa arate similar cu pagina de destinatie. Nu dorim sa ne pierdem imaginea marcii, deoarece este important sa fim recunoscuti si sa generam mai multa incredere clientilor nostri.
Putem spune ca problema conversiilor este un subiect destul de larg si chiar complicat, dar prin aplicarea strategiilor corecte care se potrivesc cel mai bine afacerii noastre si satisfac nevoile si dorintele specifice ale clientilor nostri, le vom putea creste considerabil si permanent.