3 C
București
AcasăDiverseServicii SEO performante, pentru mai multă convertibilitate

Servicii SEO performante, pentru mai multă convertibilitate

Agenția Digital Metrics oferă celor interesați servicii SEO de un înalt profesionalism, dovadă cele peste 100 de campanii de optimizare pentru motoarele de căutare desfășurate până în prezent pentru aceia ce i-au devenit clienți.

Ce beneficii aveți dacă veți colabora cu Digital Metrics?

– o să vă puteți crește notorietatea în mediul digital, depășind-o rapid pe a celor mai puternici jucători din nișa dvs. de activitate;

– o să vă puteți spori volumul traficului organic și mai ales al conversiilor;

– o să beneficiați de cele mai noi tool-uri SEO utilizate pe plan internațional pentru creșterea vizibilității în online, în condițiile unei măsurări continue a rezultatelor ce se obțin prin strategii special elaborate de specialiștii agenției în concordanță cu nevoile dvs. concrete;

– întărirea brandului în spațiul virtual;

– adaptarea strategiilor de SEO în raport de toate modificările algoritmilor de care țin motoarele de căutare;

– creșterea autorității site-ului dvs. prin intermediul unor link building.

Servicii de SEO de înaltă calitate, pentru mai multă vizibilitate

Dacă ai o afacere, în orice domeniu, deja ești conștient de faptul că trebuie să devii cât mai vizibil pe internet, dacă vrei ca să ajungi la segmentele de public țintă pe care le vizezi.

Nu este lucru simplu în 2019 ca să faci asta, cu atât mai mult cu cât acum apar la intervale de timp din ce în ce mai scurte modificări ai algoritmilor conform cărora funcționează motoarele de căutare.

S-a schimbat radical și comportamentul potențialilor clienți, care au acum „net la purtător”, de când cu apariția telefoanelor inteligente, așa încât legea junglei business-ului spune că toți antreprenorii care nu se adaptează noilor condiții din economie vor dispărea extrem de rapid.

Vizibilitatea pe Google este de bază pentru orice firmă ce activează în țara noastră, iar acest lucru nu mai înseamnă doar să fii pe prima pagină, ci mai mult decât atât, să ocupi o poziție fruntașă în top 3 sau 5 (luând în calcul și reclamele plătite).

Cel mai bine este ca să fii prezent chiar pe mai multe poziții de pe prima pagină, știut fiind că oamenii, când caută un anumit produs sau serviciu pe internet, mai ales dacă este scump, nu se opresc doar la primul site unde se găsește acesta, ci intră pe măcar trei de pe prima pagină Google. Dacă folosesc un laptop, chiar pe mai multe rezultate.

Totuși, în rare cazuri trec de prima pagină, așa încât, dacă un agent economic este prezent pe mai multe poziții, dintre primele zece disponibile după o căutare făcută pe anumite cuvinte cheie, este foarte posibil ca să tragă lozul câștigător și să poată face un număr crescut de vânzări, nu doar să atragă mai mult trafic organic pe site-ul său de e-commerce.

Nu întotdeauna un potențial client se decide imediat ca să cumpere, uneori pot trece de la prima vizită și până dă o comandă fermă de achiziție săptămâni întregi. Mai ales dacă este vorba de bunuri importante, de folosință îndelungată, ori de servicii care au tarife ridicate.

Iată de ce este nevoie ca un comerciant/prestator de servicii să stea pe o poziție fruntașă pe Google vreme îndelungată: pentru ca aceia interesați să dea tot de el și în următoarele dăți când vor face o cercetare a pieței în căutarea celui mai bun produs/serviciu pe care îl pot comanda la un preț accesibil.

Tool-uri performante pentru găsirea unor cuvinte de căutare valoroase

Rar se întâmplă ca un user să schimbe cuvintele de căutare în timp relativ scurt la interogările ulterioare. El tinde ca să utilizeze (eventual) sinonime sau termeni înrudiți.

Totuși, este ideal dacă respectivul comerciant să ocupe locuri fruntașe pe principalele motoare de căutare după cuvinte cheie din mai multe categorii, așa încât o persoană interesată, orice interogare ar face referitoare la un anumit produs sau serviciu, tot peste firma în cauză să poată da.

La Digital Metrics se folosesc tool-uri SEO foarte bune pentru a se depista cele mai frecvente cuvinte cheie utilizate de reprezentanții segmentelor de public țintă.

Ahrefs, spre exemplu, este un instrument extrem de exact în acest sens, care permite echipei de specialiști SEO ai agenției amintite ca să obțină cele mai bune informații după ce interogări fac prioritar românii pe net când se referă la un anumit produs sau serviciu.

Există extrem de multe elemente de care trebuie să se țină seama pentru o optimizare eficientă, de aceea, plecând de la adevărul că SEO nu a murit, ci doar se modernizează într-un ritm alert, dacă vreți să aveți succes cu afacerea dvs. online, apelați la Digital Metrics și veți obține cu certitudine rezultatele scontate.

Ultimele articole

Explorați mai mult