Atunci când este necesară găsirea unei companii de optimizare SEO, potenţialii clienţi trebuie să ia în calcul mai multe lucruri. Atunci când companiile doresc să se promoveze în mediul online, acestea ajung mai devreme sau mai târziu să se gândească la modul în care îşi pot creşte poziţia în rezultatele motorului de căutare, considerând că fiind cea mai bună creştere a vânzărilor. La acest capitol, primul lucru care trebuie luat în calcul este cu cine colaborează şi pe cine angajează pentru a promova site-ul web.
Planul de acţiune pentru a alege compania specializată în servicii de optimizare SEO
Pentru că potenţialii clienţi să clarifice de unde să înceapă şi unde să termine, aceştia trebuie să elaboreze un plan de acţiuni pe care ar trebui să îl respecte pentru a evita greşelile şi pentru a nu pierde prea mult timp, atât de preţios în ziua de astăzi.
Aşadar, clienţii unei companii SEO trebuie să:
· îşi determine obiectivele pe care le urmăresc, cum ar fi creşterea traficului sau a poziţiei în motoarele de căutare pe diferite cuvinte-cheie, sau creşterea numărului de clienţi şi a profiturilor;
· îşi stabilească anumite priorităţi, pe care să le şi respecte. După ce îşi aleg obiectivele, clienţii trebuie să afle ce caracteristici sunt prioritare pentru alegerea companiei SEO. Specialiştii SEO trebuie să îşi expună metodele de lucru, instrumentele folosite pentru a îndeplini sarcinile SEO, dar şi să prezinte în ce condiţii operează. De asemenea, clienţii trebuie să fie atenţi la experienţa specialiştilor în promovarea site-urilor web şi la preţul serviciilor SEO, un indicator foarte important pentru calitatea serviciilor oferite. Nu în ultimul rând, la acest capitol al priorităţilor, clienţii trebuie să se asigure că prestatorul este responsabil pentru rezultatul obţinut, iar garanţiile că afacerea va ajunge şi va rămâne o perioadă în topul rezultatelor motorului de căutare sunt importante;
· selectarea candidaţilor reprezintă un alt aspect important, după stabilirea priorităţilor şi obiectivelor, astfel încât clienţii pot citi recomandări şi recenzii în acest sens şi pot solicita companiilor o ofertă personalizată sau pot chiar organiza o întâlnire pentru a discuta personal toate punctele de interes;
· alegerea a 2-3 companii care oferă servicii de optimizare SEO potrivite. Dintre acestea, se va alege cea mai bună, analizând indicatorii de cost-beneficiu;
· semnarea contractului de furnizare a serviciilor şi începutul colaborării.
Ghidul clienţilor serviciilor de optimizare SEO
Clienţii care caută servicii de optimizare SEO trebuie să ţină cont de următoarele lucruri:
· compania SEO să fie credibilă, cu o bază solidă, al cărei site oferă utilizatorilor o experienţă de căutare uşoară şi o navigare intuitivă şi plăcută;
· serviciile SEO să nu fie foarte scumpe, dar nici foarte ieftine, promovarea în online fiind de lungă durată pentru că rezultatele nu se obţin bătând din palme.
Situaţiile în care nu sunt necesare serviciile SEO:
· când clienţii sunt unică firma sau afacere din nişă;
· când clienţii au un simplu landing page şi nu au destul conţinut;
· când clienţii au un stoc de produse limitat, pe care nu îl vor mai suplini.