Cauți o firmă de transport Moloz în București? Apelează la specialiștii de la Transmoloz!
În construcții, se vorbește din ce în ce mai mult despre durabilitate în proiectele de reutilizare a apei, generarea de energie curată și chiar întreținerea mediului ambiant pentru comunitate.
În acest sens nu trebuie să uităm de reciclarea deșeurilor solide. Chiar și acelea care prezintă un risc redus, sunt de volum mare, ceea ce permite oricărui profan să vadă și să interpreteze industria construcțiilor ca fiind o industrie nesustenabilă, dacă nu se iau măsuri rapide.
Construcțiile civile și industriale reprezintă unul dintre domeniile care consumă cele mai multe resurse naturale și este încă responsabil pentru aproximativ 25% până la 30% din gazele nocive eliberate în atmosferă. Iar situația se înrăutățește atunci când deșeurile sunt depozitate în locuri neadecvate.
Depinde de persoana responsabilă de construcție să dea destinația corectă reziduurilor, astfel încât acestea să nu compromită circulația pietonală și a vehiculelor, înfundând drenajul urban sau chiar să provoace adevărate focare de multiplicare a vectorilor transmițători de boli periculoase pentru sănătatea umană.
Cauzele generării deșeurilor solide din construcții
Iată doar câteva surse ale producerii unor astfel de deșeuri:
● renovarea clădirilor existente;
● demolarea clădirilor vechi;
● supraproducția de materii prime utilizate pe șantier (de exemplu, prepararea a mai mult mortar decât va fi necesar pentru ziua respectivă);
● pierderile de procesare, de exemplu atunci când cărămizile și ceramica (gresia, faianța) sunt sparte;
● clădiri cu defecte care necesită demolări și reconstrucții;
● utilizarea materialelor cu durata de viață redusă, precum ar fi structurile prefabricate din beton;
● lipsa calității manoperei în activitățile de construcție care pot genera pierderi materiale;
● urbanizarea dezorganizată care generează construcții improprii care necesită ulterior adaptări;
● creșterea puterii de cumpărare a populației care facilitează dezvoltarea construcțiilor civile;
● diferite dezastre naturale sau provocate de om.
Pentru o mai bună înțelegere a tipurilor de moloz, acestea se pot clasifica în trei grupuri distincte:
● grupa 1: materiale și module din ciment, nisip, var, beton și cărămizi;
● grupa 2: gresie, faianță;
● grupa 3: materiale care nu pot fi refolosite pe șantier, dar care după un proces de reciclare dobândesc noi utilizări precum hârtia, lemnul, tencuiala, metalul, sticla.
Este important ca aceste reziduuri solide să fie separate corespunzător pe grupuri, astfel încât transportul, depozitarea și reciclarea sau distrugerea lor să aibă loc în modul corect.
Considerate anterior ca reprezentând o parte problematică a unei lucrări, dărâmăturile au devenit un subiect popular în construcțiile civile, luând un nou sens acum, acela de soluție economică, mai ales că prin anumite procese tehnologice actuale pot fi transformate în diverse materiale utile.
Se consideră că în țara noastră, la fiecare cinci lucrări de construcții, doar într-un singur caz se transportă și aruncă corect molozul. În rest, în România majoritatea acestor materiale sunt aruncate în gropile de gunoi la întâmplare sau, mai rău, pe stradă ori pe terenuri virane, pe malurile unor ape, la marginea unor păduri etc.
Transportul molozului este o sarcină care trebuie efectuată cu mare atenție în prezent, deoarece pentru fiecare tip de material există o procedură standard care trebuie urmată în 2021.
Prin urmare, nu este recomandat să închiriați camioane convenționale pentru desfășurarea activității de transport moloz, ca să nu fiți amendați.
Dar, la urma urmei, ce se poate arunca?
Practic, orice material rezultat din lucrări și reforme în industria construcțiilor , cum ar fi:
● cărămizi, ipsos, beton, ciment;
● nisip, pietre, mortar;
● restuti de mochete, plastic, vată de sticlă;
● ceramică, lemn;
● metale, țevi.
Cu siguranță sunt multe companii care oferă acest serviciu de transport resturi din din construcții. Dar sunt toate bune?
Idealul este de a apela informat, la o companie care are experiență pe piața de profil, e specializată în îndepărtarea resturilor de pe șantierele de construcții.
Există multe companii care nu sunt autorizate și pot arunca gunoiul incorect și astfel ajung ca să provoace grave daune mediului înconjurător.
Informarea și îndrumarea populației cu privire la colectarea, transportul și destinația finală a deșeurilor generate în construcțiile civile, sunt elemente care pot contribui la minimizarea impactului asupra mediului și, în consecință, la calitatea vieții în orașele noastre.
Mai trebuie spus și că aproximativ 70% dintre materialele rămase din lucrări mici și demolări sunt aruncate la întâmplare de către persoane fizice.
Transport Moloz are autoutilitare de 3,5 tone, așa încât pe un astfel de vehicul se pot pune până la 150 de saci! Firma vine în sprijinul persoanelor fizice, cât și juridice, cu serviciile sale.
Prețul serviciului de cărat moloz se poate afla telefonic, iar de pe site-ul lor de prezentare aflăm că prețul nu se va schimba la fața locului atâta timp cât cantitatea de moloz este aceeași ca aceea transmisă telefonic.
Foarte important este și faptul că firma amintită deține contract cu mai multe gropi de gunoi aflate în apropierea Bucurestiului, toate deșeurile ajungând așadar la gropile autorizate.
Intră pe moloz-bucuresti.com pentru detalii!