Atunci cand cauti un birou de inchiriat Bucuresti recomandarea noastra este sa tii cont de mai multe aspecte astfel incat alegerea sa fie cea mai corecta si sa se incadreze optim in bugetul alocat.
Birou de inchiriat Bucuresti in functie de locatie
Chiar daca ai un buget redus, in momentul in care cauti un birou de inchiriat Bucuresti este recomandat sa tii cont de locatia pe care o alegi. Cele mai mici preturi sunt in suburbii, dar aceste zone pot sa nu fie satisfacatoare nici pentru clienti si nici pentru angajati, mai ales cand zona nu este foarte sigura si cand acestia se simt pusi in pericol. In momentul in care angajatii pleaca de la serviciu ar trebui sa aiba acces la mijloacele de transport in comun, sau cand pleaca noaptea ar trebui sa se deplaseze in siguranta. Din acest motiv, ar trebui sa nu faci compromisuri in ceea ce priveste locatia.
Birouri de inchiriat in functie de spatiul disponibil
In functie de specificul afacerii poti avea nevoie de mai mult sau mai putin spatiu pentru biroul tau. O persoana care lucreaza singura nu are nevoie de la fel de mult spatiu ca o persoana care lucreaza intr-o echipa. In functie de specificul activitatii, poti avea nevoie chiar de birouri compartimentate sau de spatii foarte mari in care sa poti introduce echipele formate din multe persoane. Spatiul este foarte important si de aceea trebuie sa analizezi cu mare atentie toate nevoile pe care le ai in acest sens, pentru a obtine cele mai bune rezultate. In momentul in care angajatii stau inghesuiti se instaleaza disconfortul, motiv pentru care si nivelul de productivitate poate sa scada.
Birouri de inchiriat in functie de utilitati
Pe langa caldura si curent electric sunt si companii care au nevoie de acces la internet si la servicii de telefonie fixa sau mobila specifice, sau chiar la cablu TV. Este foarte important ca spatiul sa aiba utilitatile dorite sau ca proprietarul care inchiriaza spatiul sa fie de acord cu abonarea la internet de la anumite companii vizate de tine sau la abonarea la diverse firme furnizoare de telefonie fixa. De asemenea, daca preferi o anumita retea pentru telefonia mobila trebuie sa verifici daca zona ofera astfel de facilitati sau esti nevoit sa schimbi reteaua.
Accesibilitatea spatiului de birouri
In momentul in care spatiul de birouri este accesibil prin mai multe metode, este mult mai simplu ca clientii sa ajunga aici. Pe langa apropierea de statiile pentru mijloacele de transport in comun, este foarte important si ca zona sa fie circulata, iar daca poti lua un spatiu de birouri in zone in care mai multe firme au sediul, este mult mai simplu sa atragi mai multi clienti intr-un mod mai rapid.