Uneori participi ca agent economic specializat la diverse evenimente orășenești (târguri tematice) sau la serbări populare și vrei să vinzi bere la halbă sau pahar pentru clienți. Dacă ele se desfășoară de Crăciun, mai e cum mai e, dar vara, obligatoriu ai nevoie de unul sau mai multe răcitoare de bere mobile. Sunt echipamente foarte compacte și o să poată să fie poziționate fără mari bătăi de cap la standul tău.
De ce să te limitezi la a vinde bere la sticlă sau doză de aluminiu, când berea la pahar sau halbă, mai ales însoțită și de câțiva mititei este plăcerea cea mai mare a românului iubitor de distracții la târg de foarte multă vreme?
Investește într-un răcitor de bere bun și o să ai doar de câștigat
E mult mai ieftin și mai simplu pentru tine ca să vinzi bere la butoi, decât să ai navete de bere îmbuteliată.
Și nu e vorba doar de a comercializa bere la iarmaroc, așa, sporadic.
Mulți agenți economici, proprietari de baruri și restaurante, au conștientizat deja faptul că un echipament pentru bere performant este cheia maximizării profitului pe care îl obțin.
În ultima perioadă, poate și datorită prețului mai mic, mulți au renunțat la băuturile alcoolice tari și au devenit fani bere. Nici vinul nu este chiar așa de frecvent băut de către români, fiind mai mult o băutură pentru petreceri (nunți, botezuri, aniversări sau pentru Crăciun și Anul Nou). Și atunci, nu-i așa că este normal să existe în localuri dotările necesare care să permită vânzarea de bere consumatorilor la temperatura optimă, indiferent de anotimp și de temperatura ambiantă din interiorul restaurantului sau barului?
Temperatura, factorul cel mai important ce trebuie monitorizat de către un vânzător de bere
Temperatura este, fără umbră de îndoială, factorul care contribuie cel mai mult la servirea unei beri în condiții ideale. Acest element este atât de important încât, decât o bere de calitate superioară servită caldă, e preferabil un sortiment de bere mai ieftin, dar răcită la temperatura recomandată de producător. Iar un răcitor pentru băuturi permite monitorizarea permanentă a temperaturii.
În funcție de buget, agenții economici pot achiziționa atât răcitoare de bere cu poziționare pe tejghea, cât și modele de răcitoare de bere ce se instalează sub tejghea.
Mai mult decât atât, există atât răcitoare de bere fixe, cât și mobile, perfecte pentru vânzarea de bere la stand.
Berea servită trebuie să aibă în medie 4 – 6 grade Celsius, eventual 8 grade Celsius, în cazul unor sortimente mai pretențioase.
În mod uzual, considerăm că nu e bună berea caldă, dar nici când berea servită este mult prea rece nu este deloc bine, deoarece dioxidul de carbon este mai solubil, ceea ce înseamnă că dă băuturii un gust neplăcut pentru mulți consumatori.
După cum se observă, temperatura afectează aspectul și gustul berii. Există două valori de temperatură de care este bine să țineți seama, să le monitorizați permanent în calitate de vânzători de bere la halbă sau pahar: temperatura lichidului din butoi și temperatura de distribuire a băuturii.
Dacă nu se acordă atenție acestor două valori, pot apărea probleme care vor conduce rapid la o pierdere de profit și la reducerea numărului de clienți în unitatea respectivă. De aceea este nevoie de un răcitor de bere performant, instalat corect și utilizat de către un personal bine instruit.